Fotmask-

Sitter med fötterna inlindade i en mask. Haha låter ganska stört va? 
Men det har blivit ganska stort nu så jag ville prova.
Idag har jag varit och grattat min kusin som fyller 10. Shit vad tiden går fort.. Han föddes ju liksom två månader efter att jag flyttade till swedavia och nu.. 😂 men så kan det gå, tiden står ju inte still. Sen var jag ch träffade lorisen ett tag, min bebis kom och invaderade vår scen och sen gick vi och åt sushi. Det är ganska gott faktiskt 😛 
Nu ska jag snart gå och tvätta av fötterna, har haft masken i två timmar nu.. Det ska man ha så don't worry Hähä.


Skönt fotbad innan 👌 fan vad bruna mina ben ser ut att vara haha, det är dom inte... 


Och hääääär e masken 🐛
1 Fannys Corner:

skriven

Hur fungerade masken? Funderar också på att testa en sådan nämligen :D

Svar: Man ska ju vänta i tre-sju dagar tills huden flagnar, men redan nu har fötterna blivit mycket mjukare :)
Viktorija Severgina

Kommentera här: