Vem kan ej sova?????!

Jo, jag såklart 😂
Ligger i min säng bredvid min älskling. Allt är bra igen, får se vad som händer om en vecka 😒 men lev i nuet 👌 

Jobbade idag.. Det gick ju bra? Problemet är att jag jobbade med min ärkefiende... Fast det funkar ju 😉

Träffade lorisen innan jobbet och det var skönt att prata med henne lite. Efter jobbet tog jag ett snabbt pass på gymmet vilket var jävligt onödigt eftersom jag ändå käkade rafaello efter.. Bra där 👌 men mamma hade köpt dom just för mig så jag var tvungen, plus lite jordgubbar på det sitter aldrig fel omnomnom😍 

Imorgon är jag leeeedig hela dagen. Skönt som fan är det. Ska fixa med mamma på trädgården, åka och hämta paket från min mormor och så ska jag träna. Är lite sugen på att bada också. Feeeeett jävla skönt. Asså simma i poolen... Var as länge sen hehe, sen bastar man Ojojoj vad skönt 😂

Jaaahaaaapp.. Kan ej sova just nu så spelar quizkampen mot random folk. Det är också nice. Jag är ibland smartare än dom så då får man egoboost Hähä.

Men sov så gott så hörs vi imorgon om inte annat.
Puss och kram


Ni får en fin selfie också 👌👌

Kommentera här: